Forfatter |
Emne  |
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts |
|
[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 23 Sep 2011 : 15:54:29
|
Så fik jeg regningen på bilen kun 8000 spir fuck det var mange penge og så ny computer + ny computer til knægten i fødselsdagsgave nye møbler til knægtens værelse, montana møbler til mor og fars stue, ny sofa + nyt sofabord + skrivebord til farmands computer udstyr, ny kontorstol, køkkenet skal males, nye lister over hele hytten da jeg lavde en monster fejl da jeg lagde gulv, og så de sidste par små ting som normalt kommer oven i alt det andet = Fattig resten af 2011 og 2012 tror sku jeg sælger bilen har sku da ikke råd til at fylde benzin på mere |

|
 |
|
^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts |
Skrevet - 27 Sep 2011 : 05:53:32
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman
Så fik jeg regningen på bilen kun 8000 spir fuck det var mange penge og så ny computer + ny computer til knægten i fødselsdagsgave nye møbler til knægtens værelse, montana møbler til mor og fars stue, ny sofa + nyt sofabord + skrivebord til farmands computer udstyr, ny kontorstol, køkkenet skal males, nye lister over hele hytten da jeg lavde en monster fejl da jeg lagde gulv, og så de sidste par små ting som normalt kommer oven i alt det andet = Fattig resten af 2011 og 2012 tror sku jeg sælger bilen har sku da ikke råd til at fylde benzin på mere
Åhh det var også synd at du blev nød til at købe alt det.  |
 Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser. |
 |
|
[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 27 Sep 2011 : 12:36:50
|
Nej det sku syndt jeg er nød til at sælge bilen :-) |

|
 |
|
[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts |
|
[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts |
Skrevet - 03 Oct 2011 : 15:33:50
|
He hé hvis det jer var et motorcykel skift du var ude i så vil du ikke være i stand til og holde forhjulet i jorden med din nye cykel... Svare jo til og tage fra en mz125 til en cbr 1000 |
Treat others as you would like to be treated |
 |
|
[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 06 Oct 2011 : 11:52:45
|
Så fik jeg det hele dog spurte manden hos Komplett til SSD og fortalte mig de fik utrolig mange tilbage pågrund af fejl men man kunne opdatere til nyeste firmware men sagde at der stadig var problemer med den nye firmware også og anbefalede mig at købe http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=630675 istedet så det har jeg altså gjort den er en lille smule langsommer end den anden SSD men ikke noget af betydning hvis man stillede de 2 SSD op i mod hinanden så er forskellen meget lille sagde han og nu er jeg jo heller ikke vandt til at have SSD så det vil være hurtigt for mig anyway :-) |

|
 |
|
[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 08 Oct 2011 : 09:36:24
|
Ok skal sku bruge lidt akut hjælp her jeg er jo ikke hardcore når det drejer sig om at gøre tingene anderledes.
GA-Z68X-UD3H-B3 Manual
Jeg har en SSD disk 1 Sata 300 GB + 1 Sata 500 GB + 1 Sata DVD brænder hvordan skal disse sættes op og hvilken Sata porte skal de sidde i ?
|

|
 |
|
[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts |
Skrevet - 08 Oct 2011 : 16:56:47
|
Lige meget hvad du sætte det til, bare det sidder pænt. Du kan vælge boot rækkefølge inde i bios.. man skal værre dygtig hvis det skal lykkes og ødelægge noget ved og sætte det forkert til (ikke umuligt men svært) |
Treat others as you would like to be treated |
 |
|
[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 09 Oct 2011 : 14:32:10
|
Så er den færdig og jeg skal nu til at ændre settings i bios, lige en ting skal jeg aktivere Intel Smart response technology.
Der står følgende i manualen: Besides the conventional SATA disk, you also need an SSD to make it work as a cache of the hard disk. the maximum cache memory size is 64 GB. If you use an SSD larger than 64 GB, the space beyond 64 GB can still be use for storing your data: |

|
 |
|
Emne  |
|