Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 Computere
 [+35] Hardware
 Hardware/software problem
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Deadly_Shadow
Forummedlem

Denmark
91 indl�g

Skrevet - 30 Nov 2012 :  22:25:41  Vis profil  Bes�g Deadly_Shadow's hjemmeside  Klik for at se Deadly_Shadow's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej med jer

Har fået et mindre problem med min stationær. Den begyndt at være ekstremt langsom, så tænkte en clean install kunne klare problemet.
Lykkes så også at få installeret windows og genstarte et par gange efter opdates hvor den under logo fasen, er meget langsom om at starte det op.

Men så begynder den så at skabe problemer, hver gang jeg prøver at starte windows, går den i stå under logoet, og efter et stykke tid hopper den bare ud og vil kontroller disken. Jeg har nu prøvet med både min ssd og prøvet med en almindelig harddisk, men giver samme resultat. Har også prøvet at låne en anden sata kontroller, men den giver også bare samme resultat.

Er der nogle der kunne have en løsning på dette problem?

Sprayer og så ligger man der bare.
Så kan ma da bare lærer det.

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 01 Dec 2012 :  04:22:11  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
I min verden havde jeg haft den her fremgangs måde.
1. Er pcen ren? eller ville jeg prøve og gøre den ren.
2. Fjern ram så der kun sidder en block i og hvis det ikke hjælper så udskift den med en anden for og udelukke det.
3. Fjern alt undtagen skærm dvs. mus tastatur rom-drev alt hvad du ikke skal bruge for og se hvordan den starter op. hvis det hjælper ville jeg gradvist sætte ting til igen for og finde ud af om det er dit mb
4. Fjern batteri på mb eller cmos hvis du er så heldig og have sådan en knap. og prøve evt 2. og 3. igen
5. Hvis muligt opdatere bundkort/bios
6. Google min røv i smader evt mb producent`s hp
7. Tag kontakt til konen og forbered hende på det bliver dyrt... Rigtig dyrt...
8. Du skal nok købe nyt bundkort. fejlen på sådan noget vil som regl være fysisk i ram eller i mb(kan også være software, men burde de nye drivere til mb ryde op i)

Jeg siger ikke dette er løsningen, men den fremgangs måde jeg ville bruge...
Og lad vær og tænke det virker dum og tømme usb porte har set før at en usb kontroller sløver en opstart med flere minutter.

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000