Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 Computere
 [+35] Hardware
 hvad vil i foreslå af headset ??
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Godic
Gæsteadmin

163 indl�g

Skrevet - 13 Apr 2013 :  18:27:46  Vis profil  Bes�g Godic's hjemmeside  Svar med Quote
Hej

Står og skal have nyt headset. Og jeg hælder til mit hjerte der siger sennheiser men det er stereo. De andre er 7.1.

hvad vil i mene er bedst af de 4 her. eller noget helt andet.

og er det noget værd at skifte til sorround sound ?

og sidste spørgsmål. har ikke prøveet trådløs, det ene er logitech trådløs. er det godt eller noget man skal holde sig fra.

http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=4219172;4190339;6733829;5917091

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 13 Apr 2013 :  18:44:44  Vis profil  Svar med Quote
det kommer nok an på hvor meget du går op i lydene i css.. for hvis du bruger lyde meget, vil jeg nok sige at du skal vælge 7,1 eller 5.1 som minimum.. men hvis du ikke bruger lyde til så meget, så er det bare at finde nogle du kan holde ud at have på, og som har en god lyd..
Sennheiser plejer at lave gode hovedetelefoner ;)
G� til toppen af siden

Godic
Gæsteadmin

163 Posts

Skrevet - 13 Apr 2013 :  18:55:58  Vis profil  Bes�g Godic's hjemmeside  Svar med Quote
Ja, jeg har altid haft senn, indtil hunden smagte på dem :) men er ikke helt tilfreds med mine razors, så valget står lidt mellem senn 360 og logi 930. ælle bælle... :(
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 13 Apr 2013 :  19:46:09  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg har og bruger et g930 lige nu... har haft både pc pc350 og pc360.
g930 er pisse fedt fordi det er trådløst især hvis man er ude ryger og bruger meget ts og vt ect. det 7.1 vil jeg som hifi freak ikke give en skid for. i css er det forvirrende og upræcis i alt over 2 speakere. Og hvis de virkelig skal yde er det noget skrald.

pc350/360 er mere kontante da det spiller så godt som du giver dem lov til. på min pc med et godt lydkort er de helt i top og kan virkelig arbejde i alle spektre og også i mit nad anlæg. sætter jeg dem til min iphone eller i konens mp3 så er det noget lort. i css kunne jeg ramme folk kun på lyd med slukket skærm og det kan jeg ikke med mine g930, men der kan jeg snakke videre selvom jeg er ude og ryge eller henter kaffe eller sidder og skider...

Nå det gælder lyd og orientering i css så slår sennheiser virkelig logitech med mange meter... svare til og sætte bilka højtalere op imod B&W højtalere...

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

Godic
Gæsteadmin

163 Posts

Skrevet - 14 Apr 2013 :  00:21:03  Vis profil  Bes�g Godic's hjemmeside  Svar med Quote
det var netop det jeg havde brug for at høre, det der havde prøvet begge. og har kun prøvet stereo men alle siger jo 7.1 er bedre i css og det var den eneste grund til jeg skulle købe dem, for hvis det var for ren lyd valgte jeg klart sennheiser.

Men hvis bare sennheiser er midste lige så gode som 7.1 i spil så bliver det ikke til et 7.1 selv om jeg gerne ville prøve trådløs :)

Men kan se hz går helt ned i 10 på 350 og kun 15-28.000 på 360. så specc er i mine øjne bedre på 350.
nu hvor du har begge, hvad har du mærket af forskel?
G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 16 Apr 2013 :  00:42:33  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
hunden har ret! du skal have 7.1 lyd.
jeg tror godtnok, jeg bare ville blive endnu mere forvirret med flere kanaler lyd.

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 16 Apr 2013 :  08:27:52  Vis profil  Svar med Quote
Jeg har racer megaloaden.den er med 7.1 lyd hvor du på en lille boks selv kan bestemme hvor meget lyd du vil have fra højre,venstre,forfra eller bag fra,så kan du jo selv bestemme hvordan du vil sætte din lyd afhængig ,af hvad du spiller eller høre ...Har set at det nu kan får for omkring en lille tusse på tilbud.....
G� til toppen af siden

Godic
Gæsteadmin

163 Posts

Skrevet - 16 Apr 2013 :  10:07:19  Vis profil  Bes�g Godic's hjemmeside  Svar med Quote
hehe krigsfjæs..

Jeg må indrømme at jeg nu efter at have prøvet G930 og PC360. jeg vil sige at jeg er positivt overrasket over 7.1 og er blevet pænt forelsket i trådløs.

Men jeg må ærligt sige at der er altså ikke noget at gøre, når vi snakker kvalitet og ren lyd. der er sennheiser langt foran.

Så må indrømme at jeg har valgt et pc360 i dag, da jeg kan høre mindst lige så meget med pc360 og så er det bare MEGET bedre til musik.
Forskeller er nem at høre hvis vi snakker dust2. står jeg i B med 360 kan jeg høre bomben tikke i A og omvendt, men skal helt ned i midt for at høre det i 930.

Men regner med at købe 930 til min søn da han ikke er så god til ledning. så kan jeg jo bruge hans til ts den uge han ikke er her :D
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 16 Apr 2013 :  10:58:27  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg bruger KUN! 930g fordi den er trådløs, for på lyd siden smadre sennheiser et 930g totalt... skal lige siges jeg lige prøvede et cosair trådløs headset igår og det var lyden bedre end et 930g, men ved ikke med software hvordan det fungere,men kan da kun blive bedre end alle logitech`s bugs...

Sjovt folk siger at 5.1/7.1 er så godt... jeg kan skyde i blinde med mit sennheiser og ramme hver gang i 2 speakere (ikke sat som headset i indstillingerne)... det kan slet ikke lade sig gøre med et g930 der har jeg har kun en ide om hvor folk er henne...

G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 16 Apr 2013 :  14:03:53  Vis profil  Svar med Quote
Det kunne være lidt sjovt,at høre hvad DP spiller med.
Han rigtig god lyd ved jeg..
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 17 Apr 2013 :  10:11:45  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Som jeg ser ham spille... vil jer mene han har et tritton sådan et her : http://www.edbpriser.dk/pc-headset/tritton-ax-pro-tri-ga611-id-607483.aspx

gad vide om jeg har ret :D det virker bare på mig som om han har for meget knald på han back rear med det store sving han laver efter lyd og det har tritton haft deres problemer med, men det kan ofc rettes i software bare ikke mange der gør det...

G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 17 Apr 2013 :  16:52:13  Vis profil  Svar med Quote
LOL Zeus, kan du ligefrem se udfra hvordan folk spiller hvilket headset de har? Nu må du sgu stoppe. :)

Skal selv have mig et wireless headset, og valget står umiddelbart mellem G930 eller Corsair Vengeance 2000, som umiddelbart har bedre lyd.
G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 17 Apr 2013 :  23:47:03  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
gæt hvad jeg benytter!

JA! du havde ret . creative plug-ins. med den korteste, mest belastende ledning B)

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 18 Apr 2013 :  09:14:14  Vis profil  Svar med Quote
Griner.Du sku nørd Zeus Han siger DP siger,at han bla. bruger Tritton...:=)
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000