Forfatter |
Emne  |
|
[+35]Turtle[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
102 indl�g |
Skrevet - 12 Jan 2014 : 02:31:30
|
Der var en lille "debat" mellem admins og nogle faste spillere.. Hvor vi ikke helt kunne blive fuldstændig enig... Er det tilladt at campe eller ej på GG-serverne?
- For en admins svar var - "Hvis du camper så sætter jeg Beacon på dig" Jamen så tager man vel reglerne i egen hånd? - Så er det jo ikke til for spillerne at finde ud af, hvis det er forskellige regler hver gang der er en anden admin inde?
(Dette er blot et spørgsmål. Og lige en detalje var at det ikke var mig der "campede") |
|
[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts |
Skrevet - 12 Jan 2014 : 03:36:05
|
CAMPING På +35's FFA er camping tilladt i det omfang at man stadig spiller missionen. På +35's GG servere er camping også tilladt. Dog vil for lang tids camping automatisk blive straffet med Slap af serveren.
|
At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst. sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
|
 |
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 12 Jan 2014 : 09:21:14
|
Jge vil æde min gamle hat på det er en admin der ikke følger med i forumet hvilket er et stort problem, jeg oplever selv mange admins siger man ikke må campe men vi har ingen regel om det så længe man spiller missionen den smør 40 fyrer jeg af mange gange in-game, også derfor jeg er lidt ops på den der med at være aktiv lidt i forum så man ved hvilken regler der er fastsat her i klanen.
En anden gang beder du bare den pågældende admin af skrive rules i sin chat så kan han lige læse server reglerne in-game for at friske hukommelsen lidt op, nogen gange skal man skrive rules i chat 2 gange spørg mig ikke hvorfor 
De bliver rart med nye øjne på serverne der vil snart blive oprettet 10-12 nye GA. |

|
 |
|
[+35]Karl Kommunal[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
100 Posts |
Skrevet - 12 Jan 2014 : 14:01:49
|
Har så et andet spm. Jumpman.
Nu er der blevet svaret på dit spm. turtle, så håber det er i orden jeg spørger om noget i samme boldgade.
Definationen af at spille missionen er lidt tricky når man spiller ffa. Og det er bare at definere at spille missionen. Hvis vi spiller ffa, som jo er et hold orienteret del af spillet. Hvis man er bagud på runder og penge - og man er imod mod 5-6 stykker og man har en Awp, vælger at spare den for at håbe at den kan hjælpe i næste runde. Dette har tit undret mig om det faktisk inddirekte er at spille missionen.
Jeg slapper ikke folk eller beaconer i hvert fald ikke folk der gør det (inkl. mig selv) Men hvis en person sidder og camper i en situation der ville plausibelt være vundet, gør jeg.
Giver det mening det jeg skriver? |
Rettet af - [+35]Karl Kommunal[Wa] @ 12 Jan 2014 14:02:51 |
 |
|
[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 12 Jan 2014 : 14:08:45
|
Den må gummi lige svarer dig på men camping hører jo med til en FFA server så det ville jeg ikke kigge så meget på der men får lige et svar af gummimanden. |

|
 |
|
[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts |
Skrevet - 12 Jan 2014 : 17:00:56
|
Det kan sagtens være at spille missionen, hvis det at vinde runden er håbløs. Så er det bedre for holdet man gemmer sig, og har eks. Sin awp med ind i næste runde.
Selvfølgelig er den samme person sidste overlevende ti runder i streg, og gemmer sig hver gang, er det noget andet. Men sådan er drt vel med det meste. Man skal ikke overdrive det. |
 |
|
^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts |
Skrevet - 12 Jan 2014 : 20:19:07
|
Der er ret frie tøjler i ffa med hensyn til camp, men sider den sidste t eller ct og gemmer sig med en pistol eller smg uden chance for at vinde ved at gøre det, skal personen bare have et slay. Sider vedkommende med en riffel så er det en anden sag da den koster lidt, men jeg kunne aldrig som t i et defuse-map, eller ct i et hostage map selv finde på at side og gemme mig, uanset hvilket våben jeg har. Men er det op til mig så sider den sidste spiller på angriber holdet, aldrig og gemmer sig. Men det er der delte meninger om, husker en episode med [+35]Bror1 i de_train, hvor vi fik en klage over han ikke spillede missionen, da han som t gemte sig med sin awp. Men der fik han medhold, selvom resten af t holdet kun får penge for deres frags i css, når bare en spiller overlever uden at have fuldført missionen. Så lidt off topic. Også en grund til at vælge csgo frem for css, når det drejer sig om ffa eller pcw, der er det nemlig kun den ene spiller der overlever der ingen penge får for runden. Det vil sige man får jo stadig for sine kill's, også derfor mange er forvirrede da de jo godt-nok får penge for frags. Håber det her hjalp mere, end det forvirrede. |
 Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser. |
 |
|
[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts |
Skrevet - 12 Jan 2014 : 21:15:35
|
Csgo > css :) |
 |
|
[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 12 Jan 2014 : 21:33:25
|
Ja det ikke meget dig og gummi spiller der skulle i ikke snart få taget og lokket nogen der ind ? |

|
 |
|
[+35]Karl Kommunal[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
100 Posts |
Skrevet - 12 Jan 2014 : 23:24:34
|
giver mening butter og gummi. Når jeg får bygget ny computer regner jeg også med at køre only GO, men håber da selvfølgelig at i er med på at joine +35 GO server til den tid. ved ikke hvor meget gang der er i den.
|
 |
|
^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts |
Skrevet - 13 Jan 2014 : 00:48:06
|
Der er ikke meget gang i go server for man savner jo nogen af de gode gamle, og pjatte/snakke med, det er jo det der gør +35 servere unikke i mine øjne. Men er så i det dilemma at maps i go, ikke er helt magen til maps i css. Og elsker spændingen i en god kamp. Kun derfor jeg ikke kommer på vores css ffa server, kommer dog ind og vinder et map i ny og næ i gg. Som jeg også, lige har gjort.  |
 |
|
[+35]Turtle[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
102 Posts |
Skrevet - 13 Jan 2014 : 12:49:05
|
Godt godt gutter :) Det kopirede jeg også og satte ind i chatten KrigsFjæs - men det var den pågældende admin ikke så tilfreds med, så i stedet for at blive ved med at diskutere, ville jeg hellere spørge herinde :) |
 |
|
[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts |
Skrevet - 13 Jan 2014 : 13:48:28
|
Det er også fint Turtle.
At diskutere med admins på serveren kan også være farlig :) |
 |
|
[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts |
Skrevet - 13 Jan 2014 : 16:18:03
|
både og... for i det tilfælde af at det er en af de admins som ikke rigtig selv kan finde ud af reglerne eller kommer herind forbi forummet og læser dem. så er det faktisk godt hvis i gider sige til dem at de altså lige må stramme an og få læst reglerne inden de begynder på noget =) og lige præcis camping har vi sku haft mange admins der ikke har kunne fatte reglerne om :( |
 |
|
[+35]Turtle[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
102 Posts |
Skrevet - 13 Jan 2014 : 18:51:23
|
Jeg er bestemt ikke bange for at diskutere med admins eller højere end det :) Men jeg syntes bare ikke der behøves at være 12 lyttere på den diskotion ;) |
 |
|
[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts |
Skrevet - 13 Jan 2014 : 19:31:40
|
hehe, det var skam heller ikke ment som at der sku laves en diskution ud af det, det var mere for at der netop ikke kom en diskution, at de lige måtte læse reglerne en gang til =) |
 |
|
[+35]B-M@N[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
159 Posts |
Skrevet - 17 Jan 2014 : 02:00:17
|
I forhold til spørgsmålet om camping i GG, der er trods alt sat slap på for at undgå det, så kan ikke se problemet i at campe det kun til en egen dårlige indflydelse.
I FFA, som jeg holder mig mest til, skal missionen klares, men ja alene mod 5-6 personer med awp eller andre dyre våben vil jeg aldrig selv personligt sige klar missionen, hvis man derimod render rundt med sin lille pistol eller andre billig våben kan jeg da godt lige gøre folk opmærksom på deres mission. |
 |
|
[+35]Robian[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
50 Posts |
Skrevet - 14 Feb 2014 : 12:09:10
|
jeg har lige læst hele jeres store debat igennem, og må sku sige jeg er blevet en del klogere omkring de forskellige regler, og som alm spiller på serveren syntes jeg det er en fordel at kende alle de små regler som ofte bliver gemt væk bag de store eksempel alle ved de ikke må bhop, eller camp i spawn, så ser jeg det som en fordel at kende de små så kan man eventuelt hjælpe andre spillere med at advare dem i forvejen hvis de er tæt på at bryde en regl. og det kommer jo i sidste ende os alle til gode og medholder til vores ffa server og gg server fortsat er et dejlig sted at opholde sig. |
 |
|
[+35]Bror1
[+35] Soldier

Denmark
90 Posts |
Skrevet - 14 Feb 2014 : 13:28:57
|
HÆ den var sq godt husket med den på De_Train, kan godt huske at de alle klagede meget over jeg campede med min AWP der, men vi fik klask og jeg fik sparet op til den awp og så vidt jeg også husker så vandt vi da de næste par runder :-) . jeg vil til enhver tid campe på FFA hvis jeg har et dyrt våben og der er for mange modstander tilbage, Pistolrunder/start runde der rusher jeg normalt bare får jo alligevel et stort chock hver gang det lykkedes at dræbe nogen med pistol :-) Dog vil jeg lige sige at med 2 vs 1 eller deromkring der camper jeg normalt ikke uanset våben. |
AKA Fidibus i WOW Always Happy. Always Fragging. |
 |
|
^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts |
Skrevet - 14 Feb 2014 : 17:12:54
|
Haha ja huskeren fejler da ikke noget, når altså det drejer sig om css eller csgo.  |
 |
|
|
Emne  |
|