Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 tildligere disa
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

StigBi
Friend of [+35]

Denmark
19 indl�g

Skrevet - 13 Mar 2005 :  10:17:30  Vis profil  Klik for at se StigBi's MSN Messenger adresse
hey alle i 35 jeg har søgt om at blive medlem i jeres clan for et stykke tid siden og da jeg var så uheldig at jeg ikke kunne komme på nettet på grund af min stedfar havde taget det fra mig kom jeg ikke ind i jeres clan sidste gang. men nu er disa så lukket og har hørt at nogen af de gamle disa folk er kommet ind i jeres clan ville jeg bare høre om jeg også kunne komme ind, nogen af jer kender mig godt for jeg kalder mig [disa]stigbi når jeg spiller (da jeg spille ).og jeg kommer på nettet igen her til april da jeg flytter hjemmefra.
håber på at jeg kan komme ind i jeres clan, prøver på at komme på nettet og se hvad i skriver til det

hilsen stigbi tidligere disa

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 13 Mar 2005 :  10:49:58  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside
Du har hvertfald min stemme, da du altid er en rar og venlig person at spille og snakke med, så jeg vil hvertfald gerne se mere til dig herinde.

Tror måske du er gået glip af annoncen på forsiden, lige inden de nye tryes kom ind, med at man igen skulle sende en mail til COW, hvis man var interesseret endnu, det har du jo sikkert ikke set, da du har været uden internet, men håber da der lige tages højde for det;)
G� til toppen af siden

[+35]krumpibe
[+35] Soldier

Denmark
1084 Posts

Skrevet - 13 Mar 2005 :  12:17:06  Vis profil
du skal også være velkommen herfra
G� til toppen af siden

[+35]Siehoff
[+35] Soldier

Denmark
929 Posts

Skrevet - 13 Mar 2005 :  17:24:30  Vis profil  Bes�g [+35]Siehoff's hjemmeside  Klik for at se [+35]Siehoff's MSN Messenger adresse

Remember to SMILE everyday
G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 13 Mar 2005 :  17:49:57  Vis profil
Så kom da

G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 13 Mar 2005 :  22:26:08  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse
Stiiiiiiiiiiiiiiiig Du har 200% opbakning herfra.. Ind med ham og det kan ikke gå for sløvt/langsom eller hvad i nu selv ville skrive det

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

StigBi
Friend of [+35]

Denmark
19 Posts

Skrevet - 14 Mar 2005 :  16:13:14  Vis profil  Klik for at se StigBi's MSN Messenger adresse
okay det er jeg glad for at høre håber jeg kommer ind for er sgu glad for clan 35 har brugt mange timer på jeres server, da jeg havde internet og jeg ved jeg kommer stærkt igen her til april og hvor jeg får min egen lejlighed det bliver sgu dejligt

savner sgu jer alle hehe
G� til toppen af siden

KLS
Forummedlem

Denmark
202 Posts

Skrevet - 14 Mar 2005 :  20:02:29  Vis profil  Klik for at se KLS's MSN Messenger adresse
Stig tag en meget våd søndagsberlinger og vis din stedfar hvad der sker med folk som nakker nettet fra andre...

og JA IND IND IND med ham.. han er sku fin :D

G� til toppen af siden

StigBi
Friend of [+35]

Denmark
19 Posts

Skrevet - 15 Mar 2005 :  18:18:50  Vis profil  Klik for at se StigBi's MSN Messenger adresse
hehe tror mig kls har sgu gjordet noget der er værre det er derfor jeg skal flytte hjemmefra. det er sgu langt tid siden jeg har hygget med jer gutter glæder mig til vi kommer til at spille sammen igen vi har sgu haft nogen rigtig fede timer sammen. og jeg kommer stærkt igen
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 18 Mar 2005 :  09:49:15  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside
Stigbi som jeg skrev til alle tidliger [DISA] medlemmer og til COW kunne jeg kun stå inde for de af vores medlemmer som skrev tilbage på den email jeg sendte ud kun ESMUN, Nobody og Bubba skrev tilbage, jeg kan ikke sige god for dig da du har søgt om medlemsskab d.01-01-2005 i klan [+35] uden jeg vidste noget om det, der var du jo medlem af klan [DISA] da du søgte om medlemsskab i klan [+35] se dit tidlige topic her du er en fin gut men jeg kan ikke hjælpe dig her du må gå den tunge vej og se hvad COW siger når de tager nye medlemmer ind igen, det kræver du spiller meget på deres server og følger med i forum, men så vidt jeg ved har vi medlemsstop i klanen med mindre man er fyldt de 35år men held og lykker med det :-)

G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 18 Mar 2005 :  09:58:04  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman[Wa]

Stigbi som jeg skrev til alle tidliger [DISA] medlemmer og til COW kunne jeg kun stå inde for de af vores medlemmer som skrev tilbage på den email jeg sendte ud kun ESMUN, Nobody og Bubba skrev tilbage, jeg kan ikke sige god for dig da du har søgt om medlemsskab d.01-01-2005 i klan [+35] uden jeg vidste noget om det, der var du jo medlem af klan [DISA] da du søgte om medlemsskab i klan [+35] se dit tidlige topic her du er en fin gut men jeg kan ikke hjælpe dig her du må gå den tunge vej og se hvad COW siger når de tager nye medlemmer ind igen, det kræver du spiller meget på deres server og følger med i forum, men så vidt jeg ved har vi medlemsstop i klanen med mindre man er fyldt de 35år men held og lykker med det :-)

Han gav jo også til kende, at han ville søge ind i en anden klan, på DISA's forum, da vi andre var ved at søge nye græsgange, mener det var i starten af december at han skrev noget i den retning.

Stigbi, har derudover været MEGET spillende på +35's servere, men af grunde som man kan læse her, er det jo svært at joine, grundet manglende internet. Så jeg håber da der lempes lidt på de nye tiltag, da han jo har søgt for lang tid siden, og ikke har været opmærksom på at interessede "Try's", skulle melde tilbage(Som det fremgik af Tagwall i februar).
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 18 Mar 2005 :  10:19:28  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse
Giver goof ret i at stig har spillet meget på 35 serverne. og også grunden til han ikke kunne svare tilbage på din mail var mangel på Inet som jeg også tidliger har skrevet til dig..

Det med han så har skrevet i DISA's forrum han ville søge en ny clan ved jeg ikk noget om. der var jeg nok smuttet

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 18 Mar 2005 :  11:27:58  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside
Ja det er rigtigt Goof78 men jeg kan ikke gå og huske hele tiden hvad folk skriver, det eneste links jeg kunne finde på Stigbi hvor han siger han søger ind i en anden klan er http://www.clandisa.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=751 (har flyttet topic til generalt for alle) jeg har ikke noget imod Stigbi og syntes han er en alletiders fyr han var meget aktiv i forum og spurte altid efter om der var nogen der gad spille, om han har spillet meget eller ej kan jeg ikke udtale mig om jeg spillede jo næsten aldrig og kender derfor ikke Stigbi som i gør fra serverne, og nettet kan man da altid komme på hvis ikke hjemmefra så fra skole eller biblotek osv. Vi havde da også en rimlig god guide i forum http://www.clandisa.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=48 (lukket forum) hvor der stod hvordan man kunne tjekke sin mail hvis man ikke brugte sin egen computer linket var http://mail.adactive.dk som jeg skrev håber jeg det bedste for Stigbi jeg har intet mod han kommer ind i klan [+35], men jeg tror kan ikke hjælpe mere da COW fik min endelig udmelding om overtagelse af gamle [DISA] medlemmer men hvis mine ord stadig kan gøre indtryk på COW vil jeg da meget gerne have ham med ind i varmen som en af de gamle [DISA] medlemmer men det er op til COW nu så lad os se hvad de siger ellers ønsker jeg Stigbi alt held og lykke om hans ansøgning :-)

G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 18 Mar 2005 :  11:36:18  Vis profil
Som en DISA rest, er Stigbi stadig på VIP listen,
hvis han lige sender mig oplysningerne

Rettet af - [+35]Eyeball @ 18 Mar 2005 11:44:06
G� til toppen af siden

StigBi
Friend of [+35]

Denmark
19 Posts

Skrevet - 19 Mar 2005 :  16:50:36  Vis profil  Klik for at se StigBi's MSN Messenger adresse
det helt iorden jumpman må sgu bare håbe jeg kan komme ind

Eyeball hvad for nogen oplysninger skal du havde
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000