Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 Stampe siger "Bedre sent end aldrig"
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Stampe
Friend of [+35]

Denmark
493 indl�g

Skrevet - 20 Mar 2005 :  20:49:26  Vis profil  Bes�g Stampe's hjemmeside
Nu fik jeg afvide inde på PUB 1, at der ikke længere vil blive optaget WA, men har I hørt om udtrykket: Bedre sent end aldrig? - Det hører jeg tit fra min chef.

Jeg prøver lykken alligevel, det ku' være I synes jeg er charmerende, sød og fortjener en chance.

23 år desværre ikke +35, men føler mig som en olding (+80) indespærret i en fræk krop.
Plejer at vælge ct/t model nr. 1 eller 2.
Har et random aim.
Spillet cs siden beta 5.2, desuden spiller jeg lidt Q3 og UT serien.
Realnick: Pher, men de fleste kender mig som Stampe^lol? - en draeberhaj (eller kanin)

Jeg spiller kun på 35 serverne, fordi det er faktisk her det er sjovest. Folk kender hinanden og man bliver underholdt af alle de dumme ting der kan ske på serverne.

Andre egenskaber:
Plejer at sætte hlds_l op overload-net og hlparty

Rettet af - Stampe @ 20 Mar 2005 20:55:10

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 20 Mar 2005 :  21:29:20  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse
Ey Stampe dreng :P

Ved ikke om det virker .. Smed min ansøgning afsted før den nye regl kom, og der er ikke noget at gøre sir de ..

Men uanset hvad COW nu siger.. så synes jeg at Stampe er mega fed at spille med .. Altid sjov, og aldig noget piv .. Og altid frisk på at lave even teams også selvom det skulle gå ud over hans nogen gang lidt rusten score ;)

Men kun alle pæne ord fra LicciB :D

G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 20 Mar 2005 :  21:57:16  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse
vil da tro at hvis du ikke har chancen i resten 2005, må de vel ligge ansøgningerne i en venteposition til 2006? :)

Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D
G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 20 Mar 2005 :  22:03:04  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse
Jaa .. Men for søren da ..

2005 er NÆSTEN lige gået igang ;)
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 20 Mar 2005 :  22:07:45  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse
tålmodig er en dyd liccib :)

G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 20 Mar 2005 :  22:18:35  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse
Ja .. :(

Men Mener godt at man kunne lave untagelser ..

Og regler er jo til for at blive brudt .. :P ej ...

G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  00:22:27  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse
tjah, tror at det at vente et årstid viser ens "35er gejst" og "villighed" til at komme i 35... kunne jo være det ville give et plus i bogen måske eller lignende ;)

G� til toppen af siden

X-Large
Forummedlem

Denmark
539 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  00:24:51  Vis profil  Send X-Large en ICQ besked  Klik for at se X-Large's MSN Messenger adresse
I har begge THUMPS UP fra mig ! ..
Vi kan ALTID bruge lidt EASYFRAGS jo

Ej, spøg til side, hav tålmodighed og det skal blive belønnet

G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  08:35:43  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse
ja som XL siger bare har lidt tålmodlighed så må ikke der sker et eller andet uden at jeg lover noget... men som sagt det hele er jo på til køerne....

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  09:18:35  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse
Jaa ..

Tålmodlighed er en dyd .. :P
Men vi må se om Muhkørerne ikke ændre mening .. Det håber jeg .. eller ihvertfald slipper lidt på reglen ..

Men vi må håbe :P
G� til toppen af siden

Stampe
Friend of [+35]

Denmark
493 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  17:26:36  Vis profil  Bes�g Stampe's hjemmeside
Tak for ros.
Har jo gamet på clan35 serverne i utroligt lang tid nu og fortsætter jo også selvom jeg ikke får chancen som try-out.
Må finde mig noget andet at lave man, ons og søn mellem 20-24 :)

- Draeberhajen
G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  18:02:33  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse
Ja ..

Siger jeg også stampe .. du kan jo altid komme ind på DeathMatch serveren .. Den er ikke lukket ;)
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000