Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 Tribcy vil os være +35 CPL !!!
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 3

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 indl�g

Skrevet - 22 Feb 2005 :  11:52:11  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
Hehe, som lovet til krumme engang for længe siden så vil jeg også lave en lille ansøning.

Til dem af jer der ikke er klar over det er Axix min BB (BigBrother) , og jahh han har sagt en masse godt om clanen, og jeg har på fornemmelsen han har det godt i den.

Clan 35 har brug for et nyt pus.. en kvinde der tør sige sin mening ikke alt det mandehørm ?

Derudover er jeg ved at have fået en masse venner i klanen, og jahh jeg er en hyggetrold, der gerne snakker en masse på irc, og gamer en masse cs..

Kram fra Tribberen ?

Rettet af - Tribcy @ 22 Feb 2005 11:58:02

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  12:05:24  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse
KAn kune sige en ting om tribcy.. Kender hende ikke

Ej det kan delme ikke gå for stærkt.. Har kendt hende længe nu og har spillet meget med hende.. så meget jeg ikke kunne uden hende en periode.. Men kan kun sige 100% Godt om hende. Og så er hun mega augant ikke Tibber

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  12:07:15  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
Arrogant er jeg kun for folk som tror de er en helt masse, og som svæver på en eller anden mørkeblå sky i cs-verdnen, og mener de er kongen over alle ?

haha ai, jeg er sku ik arrogant.. kun hvis jeg laver fis med folk ?

Frankness din lille mide... du skal da bare bringe mig i fedtefadet.. ihhh
G� til toppen af siden

[+35]Caltex
[+35] Soldier

Denmark
1014 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  12:23:19  Vis profil  Bes�g [+35]Caltex's hjemmeside  Send [+35]Caltex en ICQ besked  Klik for at se [+35]Caltex's MSN Messenger adresse
Det var satans, kan kun stemme for dig, at du er Alex's søster må være lig med kvalitet.

U won't believe what I believe when I'm alone

Rettet af - [+35]Caltex @ 22 Feb 2005 12:24:33
G� til toppen af siden

euth
Nyt forummedlem

1 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  12:54:18  Vis profil  Bes�g euth's hjemmeside
Hende skal i da have, Sus er alt for dejlig pige.

Kan spille cs, selvom hun snakker for meget :D

Hende skal i klart have ind, hun er sød når hun vil det og kan sige fra sig.

Kan nogen stemme imod hende er jeg imponeret.

G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  13:49:53  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse
bringe dig i fedtefadet?? kan man det med dig?? du charmer dig jo næsten ud af alt

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  14:04:39  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
Tribcy .. har spillet lidt mix med dig .. ellers ikke .. men a det jeg hørte Virker du sq som en Værdig +35´er .. :D

Thumps Up Herfra!

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  15:05:53  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked
Den clan er kun for drengerøve ... Ej, kender dig som sagt ikke (endnu), men hvis du ligner din bror lidt af opførelse, så er jeg da også klart for

Mikey - UDEN C :D

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  15:28:04  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse

Tribby er sød og rar. Hun spiller fint og har en forfærdelig mund. Alt i alt rigtig fint +35 materiale

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

[+35]krumpibe
[+35] Soldier

Denmark
1084 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  16:50:59  Vis profil
der er ikke så meget at sige her.

++++++++++++++++++og+ herfra
ps.3 beviser på at kvinder er det stærkeste køn : 1. de kan bløde en uge uden at dø. 2. De kan give mælk uden at gå på græs. 3. De kan få mand til at komme uden at kalde på ham.

Rettet af - [+35]krumpibe @ 22 Feb 2005 16:54:03
G� til toppen af siden

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  18:50:17  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
Hehe Krumme...

Pas nu på du ikke bliver helt upopulær ved det der

Men jo, det kan da være gode egenskaber at ha ?
G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  18:50:43  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse
Jeg stemmer for hendes evne til fransk :D

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat.
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  18:57:48  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af Fumle

Evne til fransk ^^ .... vi lader den stå et øjeblik ... ..... .. ..... ...

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  19:00:42  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]ull[Wa]

quote:

Især når det kommer fra en 13 årige

Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.
G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  19:03:06  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]GoTCha

quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]ull[Wa]

quote:

Især når det kommer fra en 13 årige

1. Du kender ikke historien!
2. Fordi du er ved at når overgangs alderen er du mere moden end mig ?
3. Døm ikke folk før du kender dem!

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat.
G� til toppen af siden

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  19:05:09  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
haha nu skal i være søde drenge... bare fordi jeg kan fransk og i ikke kan...

Endnu en grund til at jeg skal i +35 ... jeg er flersproget ! og så er jeg nørd, kan selv lave min maskine :) og ehhh hmmm så holder jeg kanone fester
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  19:08:22  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse
quote:

1. Du kender ikke historien!
2. Fordi du er ved at når overgangs alderen er du mere moden end mig ?
3. Døm ikke folk før du kender dem!

Hov hov knægt, der er ingen dom i min sætning, bare en konstantering/humoristiske opfølgning af dit indlæg og ulls og den tanke jeres indlæg henleder til. Kan du ikke tage det så lad være med at skrive et indlæg som bevist skulle opfattes på forskellige måder.

Once the game is over,

Rettet af - GoTCha @ 22 Feb 2005 19:12:23
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  20:14:27  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse
Hvordan forstod du den [+35]GoTCha ???

Jeg har kun lige mødt Tribcy i dag på pub1 og der virker hun ok..

Ellers kender jeg ikke ret meget til hende, men vi kunne måske får nogle så er det nemmere at bedømme..

G� til toppen af siden

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  20:29:41  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
Hmmm bacon... jeg stiller sku ikke op i bikini for at blive valgt ind... no way dude !
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  21:15:31  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af Tribcy

Hmmm bacon... jeg stiller sku ikke op i bikini for at blive valgt ind... no way dude !

Bikini er ikke tvang, vi accpetere dem også uden

Once the game is over,
G� til toppen af siden

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  21:32:08  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
hmmm heller ikke uden nej... i kan godt glemme det ! JEG NÆGTER !
G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  21:45:35  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]GoTCha

quote:
Oprindeligt skrevet af Tribcy

Bikini er ikke tvang, vi accpetere dem også uden

Den sender vi lige til din bedre halved
G� til toppen af siden

KLS
Forummedlem

Denmark
202 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  22:40:12  Vis profil  Klik for at se KLS's MSN Messenger adresse
Tribcy self. skal du ind, har kendt dig en del år efterhånden, og har kun godt at sige om dig,, så go go go TøS :D

G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 23 Feb 2005 :  07:40:37  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside
Sus ka' vel komme ind på "far-søn regelen". Så er det Ax der er ansvarlig for hendes videre færden ...

G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 23 Feb 2005 :  12:31:15  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked
"...kanone fester..." Flersproget .. JA TAK !
Men det med fester, det giver vel nok et par plusser eller to - Det kunne din bror lære noget af

~Party~ HEP ~Party~ HEY ~Party~

-Mikey-

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 23 Feb 2005 :  18:06:20  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked
hun er da sød, hun spiller ovenikøbet bedre end de fleste i 35 så der fik i den må da komme under noget familie indkøb far/søn de_etellerandet så try´en kan springes over

Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 23 Feb 2005 :  22:11:56  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
Hehe, far-søn regel ? hmm hvorfor ikke kalde det en familie regel ?

Derudover synes jeg den regel er en meget god ide... jeg ved ik, hva siger du BB ?
G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 24 Feb 2005 :  14:57:29  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside
de lukker da også bare alt ind de +35'ere (og det er jeg personligt glad for )

selvfølgelig skal tribcy ind!, men kun hvis jeg må vinde tegn og gæt næste gang !!!!

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 24 Feb 2005 :  15:14:11  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
Max, du siger bare til... jeg er ik go til cs, men alt andet plejer jeg et vinde i.. men skal nok huske dig
G� til toppen af siden

[+35]Wullum
[+35] Soldier

Denmark
154 Posts

Skrevet - 27 Feb 2005 :  22:31:50  Vis profil  Send [+35]Wullum en ICQ besked
Min Tribcy. Hun skal da ind i clanen
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 27 Feb 2005 :  23:25:53  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Wullum[Wa]

Min Tribcy. Hun skal da ind i clanen

Din?? Troede hun var min

G� til toppen af siden
Side: af 3 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000