Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 hvad med de andre ansøgninger?
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

darkfreec
Forummedlem

Denmark
186 indl�g

Skrevet - 21 Mar 2005 :  16:28:19  Vis profil  Bes�g darkfreec's hjemmeside  Klik for at se darkfreec's MSN Messenger adresse
hej. nu tænkte jeg lige på hvad med de andre som har søgt ind? eks B-man, LicciB og mig selv? jeg har nemlig ikke fået svar på om jeg er inde eller om jeg slet ikke er kommet med på try, ud over hvad man kan læse . håber der kommer et godt svar på mit spørgsmål

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  16:32:04  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse
Hvis i ikke er på try allerede nu (hvilket i ikke er) så glæder optagelse stoppet for jer
G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  18:04:10  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse
Netop Dark ..

Hvis stoppe gælder for os, så skal vi vel have besked på om vi kommer try eller ikke alligevel skal vi ikke ??
Fik nemlig afvide at jeg ville få afvide hvad der blev fundet ud af .. Uanset om jeg kom ind eller ikke !!
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  18:32:31  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse
Jeg er sikker på at CoW er på vej med en udmeldning til alle som har søgt :D
G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  19:04:20  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse
okay :D

Det håber vi på ..

Men jeg ved godt at Kørene ikke altid er så hurtige :P

MuuuuuuuuuuuuuuuuuH
G� til toppen af siden

darkfreec
Forummedlem

Denmark
186 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  19:46:23  Vis profil  Bes�g darkfreec's hjemmeside  Klik for at se darkfreec's MSN Messenger adresse
håber jeg også LicciB. for det er sku da lidt lang tid siden at de nye TO fik at vide. at de var inde
G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  20:00:24  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse
Ja .. Og som jeg også har skrevet i et andet indlæg synes jeg godt at man kunne lave en untagelse for dem som HAVDE smidt ansøgning afsted FØR den regl blev lavet !! Så bare fordi at COW ikke tog vores ansøgninger først, så kommer vi ikke ind !!

Det er VILDT Unfair synes jeg !!!
G� til toppen af siden

Greve
Forummedlem

186 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  15:18:26  Vis profil  Klik for at se Greve's MSN Messenger adresse
jeg er ikke helt sikker på at COW bare tager de første der sender en ansøgning på try... Men man kan aldrig vide??
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000