Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 Tribcy vil os være +35 CPL !!!
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forrige Side | N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 3

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 28 Feb 2005 :  13:49:53  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
Hey drenge.. ikke slås om mig... Jeg er min egen... i kan få lov at slås om hvilken underklan jeg skal med i
G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 28 Feb 2005 :  18:33:46  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside
quote:
Oprindeligt skrevet af Tribcy

Hey drenge.. ikke slås om mig... Jeg er min egen... i kan få lov at slås om hvilken underklan jeg skal med i

det må du endelig ikke sige det hedder underTEAM

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 28 Feb 2005 :  21:51:38  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
Sryyyyy tænkte i 3-4 minutter over hva det hed.. men underTEAM så ... tilgi mig
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 28 Feb 2005 :  22:00:09  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse
NOPE... Vi tilgiver aldrig, så der forsvandt din chance for at komme ind..

G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 28 Feb 2005 :  22:04:14  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Danish.Bacon.DK

... Vi tilgiver aldrig, ..

Men vi kan jo ikke huske ?!?!?!?

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 28 Feb 2005 :  22:10:41  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse
Huske hvad???

Rettet af - Danish.Bacon.DK @ 28 Feb 2005 22:13:35
G� til toppen af siden

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 01 Mar 2005 :  03:13:03  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
Haha, hvor er i søde Men altså, hvem vil ha tøsen ?
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 01 Mar 2005 :  08:44:06  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse
Ikke mig, jeg har lige købt 25 kg hundefoder

G� til toppen af siden

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 01 Mar 2005 :  11:33:28  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
Bacon... !!!! sammenligner du mig med hundefoder ? det er da li godt for grove !!!! OMFG DA !!
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X

4556 Posts

Skrevet - 01 Mar 2005 :  12:53:06  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Danish.Bacon.DK

Ikke mig, jeg har lige købt 25 kg hundefoder

Nu forstummer al snak om Bacons referencer vist.

G� til toppen af siden

[+35]Caltex
[+35] Soldier

Denmark
1014 Posts

Skrevet - 01 Mar 2005 :  13:27:11  Vis profil  Bes�g [+35]Caltex's hjemmeside  Send [+35]Caltex en ICQ besked  Klik for at se [+35]Caltex's MSN Messenger adresse
Hvis du kommer ind og du er meget gnaven, så kunne du godt få lov til at spille med de Gamle Gnavne mænd.

U won't believe what I believe when I'm alone

Rettet af - [+35]Caltex @ 01 Mar 2005 13:28:26
G� til toppen af siden

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 01 Mar 2005 :  13:36:12  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
Hmm gnaven ? i har ikke oplevet Søndergaard-tempermentet endnu ?
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 01 Mar 2005 :  14:52:58  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked
Vi ville da gerne have en sød pige på eliteholdet, men du er desværre jyde, og alle ved jo at jyder ikke kan spille CS

I følge rygterne, så skulle vores tøsehold vG liiige være et sted for en sød unge dame, hvis du vil have lidt insider sladder og intriger

-Mikey-

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 01 Mar 2005 :  15:06:55  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
hmmm synes alle har travlt med at smide mig over til et andet underTEAM.... hmmm
G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 01 Mar 2005 :  20:23:49  Vis profil
Nu har jeg sluppet dig ind på vippen, det er da en begyndelse
G� til toppen af siden

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 03 Mar 2005 :  00:01:52  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
Jammen jeg takker da så meget så mangler jeg bare at der er nogle folk derinde når jeg lige får lyst til at game fnis
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 03 Mar 2005 :  01:14:04  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Mikey[Wa]

Vi ville da gerne have en sød pige på eliteholdet, men du er desværre jyde, og alle ved jo at jyder ikke kan spille CS

I følge rygterne, så skulle vores tøsehold vG liiige være et sted for en sød unge dame, hvis du vil have lidt insider sladder og intriger

-Mikey-

Hrmpf....

vG et tøsehold? Vi har da i det mindste indtil flere på holdet hvis stemmer har været i overgang.

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X

4556 Posts

Skrevet - 03 Mar 2005 :  08:45:22  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]ull[Wa]

Hrmpf....

vG et tøsehold? Vi har da i det mindste indtil flere på holdet hvis stemmer har været i overgang.

Hvor sexy. Kvinder med bas-stemme og overskæg

G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 03 Mar 2005 :  11:24:09  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]ull[Wa]

quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Mikey[Wa]

-Mikey-

Hrmpf....

eneste der faktisk mangler er abs

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 03 Mar 2005 :  14:05:27  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
Hmm hvor er i dog onde ved hinanden.. det er jo en ganske naturlig ting.. Altså ville da kigge lidt hvis min stemme gik i overgang..
G� til toppen af siden

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 09 Mar 2005 :  00:41:43  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
Jeg nægter at stille op til en bikini ting.. !!! i kan godt glemme det !!!! seriøst bacon !

Jeg går ind for ligestilling.. skal jeg stille op i badetøj skal alle jer sku os.. !

Rettet af - Tribcy @ 09 Mar 2005 00:43:27
G� til toppen af siden

[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier

505 Posts

Skrevet - 09 Mar 2005 :  01:27:14  Vis profil  Klik for at se [+35]Mostly Harmless[Wa]'s MSN Messenger adresse
tja er bange for at lægge land og rige øde med min blegfede farve, ærligt det er sq som om jeg er opvokset i hvide Sande ..... bare spørg Puff

//Mostly Harmless
Det en sindsyg verden, hvorfor skulle jeg skille mig ud.
G� til toppen af siden

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 09 Mar 2005 :  12:24:18  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
Sejt.. endnu en vestjyde Desuden kan du umulig være mere hvid end mig... jeg går inde i bilka året rundt
G� til toppen af siden

[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier

505 Posts

Skrevet - 09 Mar 2005 :  12:33:36  Vis profil  Klik for at se [+35]Mostly Harmless[Wa]'s MSN Messenger adresse
tro mig jeg klarer det fint, sidder indenfor året rundt men som sagt tag ikke mit ord for det tag Puff's

//Mostly Harmless
G� til toppen af siden

powerpuff
Forummedlem

262 Posts

Skrevet - 09 Mar 2005 :  12:36:15  Vis profil  Bes�g powerpuff's hjemmeside  Klik for at se powerpuff's MSN Messenger adresse
Hvad sidder i nu og konkurrere om hvem der mest hvid, det kan i bare godt glemme for jeg arbejder som spion på en melbollefabrik.
Og Bilka det tæller altså ikke .... man er udenfor når man går til og fra bilen/bussen/cyklen.

//Puff

All people who enter this forum make us happy.
Some by logging-in.
Some by logging-out.
G� til toppen af siden

Tribcy
Friend of [+35]

Denmark
76 Posts

Skrevet - 09 Mar 2005 :  13:18:00  Vis profil  Send Tribcy en ICQ besked  Klik for at se Tribcy's MSN Messenger adresse
Hahaha spion på en melbollefabrik.. hvor sejt.. det må du altså lære mig !
G� til toppen af siden

[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier

505 Posts

Skrevet - 09 Mar 2005 :  23:18:04  Vis profil  Klik for at se [+35]Mostly Harmless[Wa]'s MSN Messenger adresse
yja det kan da være hun vil lave et weekend seminar herude på landet. "hvordan man gemmer sig i hvide sande" ville vist være en go titel

//Mostly Harmless
G� til toppen af siden

Wannadie
Friend of [+35]

Denmark
822 Posts

Skrevet - 09 Mar 2005 :  23:32:53  Vis profil  Klik for at se Wannadie's MSN Messenger adresse
Bo det kan godt være du er hvidest, men til gengæld er jeg slet ikke i tvivl om hvem der ville se bedst ud i en bikini!!

Og svaret er:

BO! - Ingen over og ingen ved siden af!!

- When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket.
G� til toppen af siden

KLS
Forummedlem

Denmark
202 Posts

Skrevet - 11 Mar 2005 :  09:07:09  Vis profil  Klik for at se KLS's MSN Messenger adresse
Tilløk Tribcy :D

G� til toppen af siden

[+35]Den Gamle
[+35] Soldier

Denmark
248 Posts

Skrevet - 13 Mar 2005 :  13:58:34  Vis profil
Sjø åssi vulle ynn feté de canon avæk Tribcy dån le grande ville Olstebro dån læ miljø dø nylle part. Å besoing sjø monteræ ma bisyklett pur i arrive.

Ui?

"They couldn't hit an elephant from that distance ..."

Berømte sidste ord af nordstatsgeneralen John Sedgwick. Sekunder senere faldt han død om, dræbt af et skud fra en snigskytte.
G� til toppen af siden
Side: af 3 Forrige emne Emne N�ste emne  
Forrige side | N�ste side
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.31 sek. Snitz Forums 2000